niedziela, 13 kwietnia 2014

[6] Witaj w domu, Sparky ♡

Hejka!


Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam mojego nowego członka rodziny. Chomik dżungarski, którego nazwałam Sparky. Leniwy, często śpi, nawet w nocy, jednak bardzo go kocham i chcę, aby czuł się u mnie jak w domu. Sparky jest mój od 9 kwietnia i bardzo się cieszę, że w końcu mam takiego słodkiego i mądrego zwierzaczka : )

Poznajcie Sparky'ego ♡


♡ snapchat - kingapena ♡









klatka, domek, kołowrotek - Zoo Africa | miseczka i jedzenie - Zoo Africa | samochodzik - ?

/Ricz ♡

_____________________________________________________________

ZAPRASZAMY NA NASZEGO:

7 komentarzy:

  1. Jejku, jaki uroczy *o* Mam nadzieję, że bd się tu częściej pojawiać ;d czekam na kolejny post i zapraszam na mojego bloga o odmiennej tematyce-internetowa książka/romans. :* http://this-love-is-forbidden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak *-* ♡ zazdroszczę :(( :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki chomik . Zapraszam na swojego bloga : http://stronulena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam chomika nazywa się Księżniczek ale zazwyczaj mówię na niego Gej, Chomik gej. Myśleliśmy, ze to jest samica ale po dokładnej analizie stwierdziłam, że mamy do czynienia z samcem. Księżniczek ma rushofą klatkę i inne słit bajery dlatego był kiedyś Księżniczką. Szkoda tylko, że cały dzień śpi. Czasami wstaje jak jest głodny i szczeka. :D Jak piszczałka dla psa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznego masz tego nowego członka rodziny *-*
    Śliczne imię mu wybrałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas NANA
    http://life-my-drug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń